joi, 8 iulie 2010

Pasta de lapte praf




Am incercat si eu Pasta de lapte praf de pe blogul Lissei...si va pot zice cu nici o ezitare ca e usor de facut si usor de modelat cu ea. Am incercat niste trandafirasi asa ca am sa pun niste poze cu rezulatatul final...data viitoare cand mai repet reteta promit ca am sa fac si poze cu etapele de preparare...acum a fost doar un test si unul reusit.(pozele nu sunt foarte reusite)

Ingrediente
-zahar
-apa
-lapte praf
Mod de preparare
Am urmat intocamai instructiunile Lisei asa ca cantitatile la ingrediente nu sunt masurate ci facut la ochi. Am pus pentru proba 2 lingiri cu varf de zahar si apa cat sa se unde cantitatea de zahar, se pune la fiert 1min, depinde de cantitatea de apa si zahar atat cat sa se formeze un sirop.(Adica se face un sirop din apa si zahar) si se lasa la racit. Cand s-a racit se pune lapte praf cate putin se anesteca cu olingura apoi se framanta.ALUATUL OBTINT TREBUIE SA FIE CA SI O PLASTILINA. Si dupa cum spune Lissa daca e prea tare se mai pune sirop daca e prea moale si lipicios lapte praf.
Culoarea e alb galbui.

Un comentariu:

  1. Naty,sincer ma bucur ca ai reusit pasta si trandafirii sunt foarte frumosi ,felicitari,te pup si sa ai un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog