luni, 12 iulie 2010

pasta de zahar

Pasta de zahar (cea cu care am imbracat tortul) am luat-o de pe blogul Lissei maestra in ale torturilor.

Ingrediente
-1 lingura gelatina
-6 linguri apa
-1 lingura margarina
-2 linguri miere
-zahar pudra(am folosit `450g-500g)
Mod de preparare
Gelatina se hidrateaza cu 6 lig. de apa si se lasa 10 min. apoiu se topeste pe baie de abur. Cand e calda se adauga margarina si mierea si se amesteca pana cand se dizolva. Se pune zaharul pudra intr-un castron, se toarna pe mijloc lichidul si se amesteca cu o lingura. cand se ingroasa pasta se framanta pana cand devine un aluat de consistenta plastelinei. Se pune o folie alimentara pe masa si apoi pasta de zahar o alta folie deasupra si se intide cu sucitorul. Cu aceasta pasta am imbracat tortul.

P.s poze cu preparare pastei nu am facut de data acesata. la urmatorul tort o sa fac si poze cu pasii de preparare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog