joi, 14 noiembrie 2013

Placinat cu spanac si telemea/ spinach and feta pie

Dupa cum stiti sunt fana spanac si cum am incercat o reteta foarte buna de placinta cu spanac si telemea nu se putea sa nu o impart si cu voi.
Poftiti la placinte :d

Ingredinete
-1 kg spanac, eu am folosit congelat
-500 gr telemea
-5 oua
- 2 linguri smantana
-piper
-1 ceapa mica optional
-1 pachet foi de placinte
ulei/unt

Mod de preparare

Daca nu va place ceapa puteti sari peste etapa aceasta, am taiat ceapa marunt si am sotat-o in putin ulei de masline dupa care am adaugat spanacul congelat am dat focul la minim si asteptam sa se topeasca spanacul amestecand din cand in cand. Cand e gata se ia de pe foc se condimenteaza si se lasa sa se raceasca atat cat sa nu fierbem ouale cand le adaugam :) punem si telemeaua rasa si smantana .
Impartim foile de placinta in trei, asezam cate  o foaie si o ungem cu ulei sau unt topit, pana cand terminam prima parte , punem jumate din compozitia de spanac, iarasi foi , spanac si terminam cu foi.  Se da totul la cuptor pana cand se rumeneste frumos pentru ~ 45 min.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog