joi, 14 noiembrie 2013

Placinta cu dovlecei si telemea- reteta greceasca/ zucchini and feta pie


O minunatie de placinta inspirata de pe blogul Laura Laurentiu Retete ca la mama acasa
Multumesc pentru retetele minunate.




Pentru o asa bunatate aveti nevoie de:

Ingrediente
1 pachet foi de placinta
-200 gr unt
2 kg dovlecei
500 gr feta eu am folosit telemea
3 oua mari
jumate de ceapa in reteta Laurei se pune 3 fire ceapa verde, eu nu am gasit
2 linguri ulei
verdeata tocata
piper

Mod de preparare

Se incinge cuptorul la 190 C. Dovleceii se dau prin  razatoare si se pun la scurs, ceapa se taie marunt, branza se da prin razatoare. Se incinge ulei in tigaie si sepune ceapa, se caleste putin apoi se adauga dovlecei si se lasa 4 min. dupa care se pune amestecul intr-un vas si lasam sa se raceasca putin, dupa care adaugam brinza, oaule, piper si verdeata(sare nu am pus ca era suficient de sarata telemeaua), se amesteca bine compozitia.






Ungem o tava cu unt si asezam o foaie apoi iarasi unt, foaie si toat asa jumate de pachet de foi de placinta dupa care se pune umplutura si restul de foi procedand la fel. Untul trebuie sa fie topit :)















 Se portioneaza dupa bunul plac si se da la cuptor la foc mediu pana cand placinta e frumos rumenita, inainte de a o scoate din cuptor cu ~ 10-15 min. am uns placinta cu putin lapte.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog