vineri, 21 august 2015

Iepure cu rozmarin, cimbru si lamaie reteta dupa Jamie Oliver

De mult am pus ochii pe reteta aceasta iar cu prima ocazie cum am prins un iepure de la ai mei din batatura :)) am pus de un ospat pe cinste. Reteta este foarte simpla doarca fiind un iepure pur ecologic am ales sa il gatesc mai mult decat reteta de baza in care timpul de gatire la cuptor era doar de 10 min la treapta 7. Daca aveti iepure din magazin asa sa procedati!






pentru reteta am folosit jumate de iepure
-1 lingurade rozmarin verde tocat
-1 lingura de cimbru uscat
-1 lingura de unt plus inca una:))
-sare si piper
- zeama de la jumate de lamaie
- coaja de la jumate de lamaie
- si salvie care eu nu am pus ca nu am gasit , voi sa puneti neaparat daca aveti
-1 pahar mare de vin

Mod de preparare

Carnea de iepure se stopeste cu zeama de lamaie apoi se trece prin rozmarin, cimbru , sare si piper. 

Intr-o tigaie incinsa se pune o lingura de ulei si untul apoi prajiti bucatile de carne dureaza ~ 5 min, la jumatea perioadei de gatit se pune salvia ( care nu am avut-o ) si coaja de lamaie se mai lasa sa sfaraie si sa se rumeneasca frumos pe ambleme parti 


dupa care se toarna paharul de vin alb se lasa sa sfaraie frumos :) si se pune tava la cuptorul incins la treapta 7 pentru 10 min. asa scrie reteta. Fiindca am avut un iepure de casa care se gateste mai greu am pus tava la treapta 4 am acoperit o si am lasat sa se inabuse  timp de 30 min. A iesit o minunatie de carnita. 
Am servit alaturi ca cartofi si ciuperci la cuptor si o salata de rucola cu rosii stropite cu otet balsamic si ulei de masline.
O bunanate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog