miercuri, 26 august 2015

Prajitura cu fructe tropicale

Cu zilele astea calduroase nu prea am gatit dar cum am prins putina racoare am incins cuptorul si am pus de bunatati iar fara o prajitura nu se putea. Chiar daca am fost destul de aglomerata am facut o prajitura simplu de realizat fara prea multe ingrediente , putine dar de calitate cum se spune.




-3 oua
-3 linguri faina
-3 zahar
-400 gr frisca
-1 gelataina
-1 conserva fructe tropicale Sun Food
-70 gr zahar pudra
-70 gr ciocolata +100 gr frisca

Mod de preparare

reteta de blat o gasiti aici 
Blatul se coace intr-o tava dreptunhiulara. cand s-a racit se taie in trei.
Frisca se bate bine. Se pune la fidratat gelatina dupa care se topeste pe baie de abur se amesteca cu fructele scurse bine de lichid si cu zaharul pudra apoi cu frisca. Ciocolata se topeste cu frisca. Intr-o tava de chec se pune o folie alimentara pentru a scoate mai usor prajitura, apoi prima foaie de blat, se insitopeaza cu lichidul de la fructe si se pune jumate din cantitatea de frisca cu fructe, se toarna deasupra fire de ciocolata apoi blatul urmator, sirop, frisca, ciocolata si la final blat si sirop. Daca nu ati taiat blatul in marimi potrivite cum afacut-o eu completati cu bacati.

 Se da la frigider pentru 2 ore dar mi bun este cand sta peste noapte. Se orneaza dupa imaginatie :)P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog