vineri, 27 mai 2016

American cookies

Pentru ca nu mai facusem de ceva timp fursecuri in casa, pentru ca al mei copil iubeste fursecurile si pentru ca imi doream o reteta extrem de simpla, buna si rapida am dat o cautare pe net am gasit ceva pe gustul meu pe www.bettycrocer.com am zis sa va impartasesc si voua reteta.

Am folosit si eu masurarea cup  data viitoare o sa cantareasc pentru cei care nu au masura respectiva.




-1 Cup unt 
-1 1/4 cup zahar
-1/4cup zahar brun
-2 linguri cacao,
-1 praf copt, sare,
-4 cup faina,
-3 oua,
-2 plic zahar vanilat, 
-1 cup bobite ciocolata. 
Mod de preparare

Untul la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul dupa care se adauga ouale se amesteca . Faina se amesteca cu praful de copt si cacaua dupa care se incorporeaza in unt. La final se pun bobite de ciocolata. 
Se incinge cuptorul la treapta 4 . 
Se ia cu lingurita din compozitie si se pun gramajoare cu o distanta suficienta intre ele. Se coc 12 min.

tips: nu faceti ca mine :) puneti bobitele la final de tot inainte de a forma biscuitii, nu amestecati prea multt compozitia, riscati sa sa topeasca:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog