luni, 20 martie 2017

Friprura de oaie cu garnitura de spanac si sos de leurda

O sa va necajesc cateva postari cu retete care contin leurda...ce sa fac o ador...iar in combinatie cu carnita...mmmm....ce sa mai divin...


Ingredinte
-1 pulpa de oaie
condimentele pe care le-am folosit la marinarea carnii
-tandori masala, menta uscata, sare,piper si sos de leurda

garnitura:
-spanac verde din piata 😄

-sos de leurda: 2 legaturi de leurda+ 100ml ulei de masline


Mod de preparare

Mie imi place sa marinez carnea si o las cateva zile la frigider pentru a se combina aromele si patrunde bine in carne. Am uns bine carnita cu tandori masala, menta , sare , piper si jumate din cantitatea de sos de leurda. Am acoperit carnea si am lasat-o la frigider. peste o zi am uns-o iarasi cu putin ulei si sos. In ziua prepararii o scot din frigider, o las la temperatura camerei, apoi o pun la cuptor la foc mic timp de 2 ore sau 3 in functie de  grasimea carnii.

Prepararea spanacului e simpla : se spala bine in mai multe ape, se scurge intr-o sita apoi se soteaza cu usturoi/leurda si nu uitati de sare si piper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog