luni, 13 martie 2017

Supa de rosii cu ardei copt si galuste

Salutare dragilor, sper ca ati avut un week-end minunat si ca incepeti saptamana in forta. Acum cateva zile am facut pentru al meu mofruros mic o supa delicioasa cu rosii( din conserva) dar tot delicioasa este, pe langa aceasta am adauga si niste ardei copt afara cu miros de fum ....cum credeti ca a iesit supa?....va las sa ghiciti voi. 
Pentru a prepara supa aveti nevoi de:

-supa de pui/curca( am fiert oasede curca ca tor/t le aveam la dispozitie, dar fiin in posxt puteti sa puneti  apa)
-1 conserva de rosii in bulion
-2 morcovi
-jumate de telina
-o radanina patrunjel
-o radacina pastarac
-1 ceapa
-4-5 ardei capia copti
-sare

pentru galuste
-2 oua
-6 linguri gris
1 lingura ulei
-sare\


Mod de preparare

Se curata legumele de coaja si se taie bucati mari, se pun la fiert cu apa sau supa de curcan( apa in care au fiert oasele de la curcan, osul de la piept, coaste, spata) Intre timp se coc ardeii, eu i-am avut copti afara in toamna pusi in vid la congelator,cand sunt aroape gata legumele facem galustele: se bat bine oulale cu sare apoi punem uleiul si cate putina faina de gris se lasa deoparte compozitia . 
Daca vreti o supa fara bucati de legume e momentul sa le scoateti , aici sunt doua variante ori le pasat la blenter ori renuntati la ele, eu nu renunt dar nici nu le-am pasat ci le-am lasat asa bucati, le adora copilul. Cand sunt gata legumele se ia cate putin din compozitia cu gris si se pune in oala cu legume, se lasa sa fiarba la foc mic, la final se adauga ardeiul copt se lasa sa dea cateva clocote si gata supa.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog