vineri, 16 iunie 2017

chiftelute cu dovlecei

Nu stiu daca denumirea corecta ar fie de chiftelute sau clatitute decideti voi, cert este ca au fost tare bune.
Cu toatea ca initial am pus sa fac chiftele cu qinoua si dovlecei s-a dovedeit ca am chia si nu qinoua...se vede ca sunt incepatoare a acestor seminte , dar nu e nimic le dau eu de hac si lor :)) asa cum va spunem deschid frumos telefonul dau o cautare pe google si hop o reteta care imi face cu ochiul, hop si eu pregatesc frumos ingredientele , fac o poza :)) dau dovlecelul prin razatoare si cand colo na minunte cand sa pun la umflat cea qinoua uitate mai bine madam ca e chia...buuun pai si ce fac acum, iar cautare...nimic de chia si dovlecei si chiftele, bun asa, las chia deoparte,,, bun da ce fac cu dovleceul ras...pai cum ce fac...pun de niste chifteleute, clatitute, blini sau cum le-or spune, cu ce imi vie prin minte...sincer au iesit tare bune asa ca va scriu si voua experienta mea.


Ingredinte
-1 bucata dovlecel
-1 ou mare
-100 gr barnza rasa( din aia sarata )
-1 legatura marar
-3 catei de usturoi sau cat vreti voi
-2 linguri faina

Mod de preparare

Se spala una bucata dovlecel si se da prin razatoarea mica dupa care se pune la scurs. intre timp rade si branza, intr-un bol se amesteca dovlecelul cu oual batut, branza rasa, mararul tocat si usturoiul zdobit, plus ceva faina cat sa lefe asa putin compozitia. Se incinge  o tigaia si se unge cu putin ulei, foarte putin, mai mult le-am copt si bine am facut ca tare bune au mai fost. Se pune cate o lingura din copozitie le se da o forma apetisanta si se rumenesc frumos pe ambele parti.

Pofta buna sa aveti si sa imi scrieti daca v-au placut sau nu, aici sau pe facebook :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog