joi, 22 iunie 2017

Cosulete cu crema fina de vanilie

De mult timp imi doream sa fac cosulete de casa dar sincer nu aveam forma si cum la servici am o doamna tare dragura mi-a imprumutat forma ei. Ce sa zic o minunatie, se fac rapid si sunt foarte gustoase, se pot umple cu ce crema vreti voi, ( dar sa fiti ateti cand folositi asemenea forma, foarte usor va puteti rani 😐 asta daca nu stiti sa lucrati cea, asemenea mie :)) 

Aceste forme se pot gasi pe site-ul acesta unde am gasit si reteta (eu am adaptat-o )pentru aceste forme  sau si pe olx cred 





Ingrediente
-200 gr unt
350 gr faina
1 ou
3 linguri de zahar
-2 linguri apa rece

Crema
400 ml lapte
150 ml frisca
150 gr zahar
1 baton vanilie
2 galbenusuri
1 lingura amidon

fructe/boabe cafea

Mod de preparare

Eu iubesc robotul de bucatarie mai ales cand vine borba ca trebuie sa fac un aluat, asa ca de fiecare data apelez la el, pun untul taiat cuburi, faina,zahar si mixez putin, apoi oul, apa, mixez pana cand se leaga apoi transfer totul pe o folie de aluminiu si la frigide pentr 1 ora sau puteti face fara robot urmand aceeasi pasi.

Dupa o ora se poate lucra. Se formeaza bilute de acesi marime, se incinge bine forma pe foc apoi se pune cate o bila in fiecare forma, se inchide si se tine pe araga pana cand se rumeneste, se intorce forma pe ambele parti. Se scot apoi se urmeaza aceasi pasi pana terminati aluatul.
 Cand sunt reci se umplu cu crema

Crema:
Se pune laptele cu zaharul,fara 3 linguri,batonul de vanilie  intr-un vas cu fund dublu si se lasa la foc mediu sa se incalzeasca, intre timp se amesteca galbenusurile cu 3 linguri de zahar pana se albesc, se adauga amidonul, se amesteca apoi cateva linguri de lapte rece, se pune peste restul de lapte fierbinte, se pune iarasi pe foc si se amesteca pana cand se ingroase. Se ia de pe foc se pune o foloie peste si se lasa sa se raceasca. Cand este rece se amesteca cu frisca batuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog