vineri, 16 iunie 2017

Tigaie picanta de pui cu legume

Nu pot sa zic ca sunt o fana a veri si asta vorbind strict de caldura, canicula si iar caldura, insa daca ma gandesc la varietatea de fructe si legume proaspete si cu gus,t atunci imi mai trece si zic ca nu e asa de rea caldura asta :)).
Acum cateva zile am incercat sa scot in evidenta placearea verii si asa ca am pus aragazul putin la treaba, nu prea mult ca se incalzeste. Am gatit site legume , putin crocante, si in concluzie ar mege gatita reteta pusa la grofider si luata bine mersi la pachetel, e ca o salatica a doua zi. Deci eu spun ca merita cu toata increderea sa o incercati.

Ingrediente
- 3 pulpe de pui dezosate
- 5 ardei grasi( ai mei erau mici)
-1 ardei kapia
-1 dovlecel-
- 2 ardei iute
- cateva fire de ceapa verde
-sare-piper

se poate pune sos de soia, eu l-am uitat dar si asa a fost delicios
-ulei pentru sotat


Mod de preparare

Toata reteta a fost gatita in wok dar cred ca puteti sa gatiti si in tigaie simpla. Se incinge bine tigaia cu putin ulei se pune carnita condimentata si taiata cuburi. Se gataeste bine, amestecandin continuu. Gatita la foc mediu ia va lasa apa , apoi se va rumeni putin,  Intre timp se pregatesc legumele, se curata ardeii de semite si se taie bucuri.( Nu uitati sa spalati legumele mai intai), dovlecelul rondele, 
Cand este carnea gata se pun ardeii grasi si kapia si se gatest putin aproximativ 5 min dupa care se pune dovleceul si se mai lasa putin, Ideea este ca nu trebuie sa fie moi dar nici crude, adica aldente,la final se adauga ardeii iuti taiati si ceapa verde.

Ce pot sa va spun, pofta buna si enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog