vineri, 12 octombrie 2018

Peste cu legume pentru iarna

De ceva vreme mi-am propus sa fac zacusca de peste  am cautat, citit, sunt multe reteta însă mi-a atras atenția reteta de pe Savori urbane, o găsiți Aici pentru ca este rapida și știți ca un bebe îți limitează orele de stat în bucătărie. Nu as zice ca este o zacusca este cu mai mult sos și seamănă cu o plachie, eu am ales sa toc cubulețe legumele fără de reteta sus menționata. Am mâncat atât calda cât și rece,, foarte buna în ambele cazuri


Ingrediente
1 kg sardine
1 kg ceapa
2 morcovi mari
1 kg ardei gras am folosit
1 lingura sare
1 lingura piper boabe
2 foi de dafin
1 linguriță boia dulce afumata
500 ml suc de roșii
250 ml ulei
Oala sub presiune

Mod de preparare
Am curățat pestele de cap și intestine și l am spălat bine. Ceapa am curățat-o și tocat, morcovul curățat l am dat prin răzătoarea mare, iar ardeiul tocat cuburi, am amestecat legumele și le-am condimentat. În oala sub presiune am pus jumătate din cantitatea de ulei, legumele le am împărțit în 3 am pus o oare de legume  o parte din peste, legume, peste și la final legume. Am turnat sucul de roșii restul de ulei și foile de dafin. Straturile nu trebuie sa depășească marcajul de pe oala. Se pune la fiert sub presiune timp de 60 min. Când e gata se așează în borcane stetilizatesi se capseaza sau se consuma ca atare. Eu am pus și câteva borcanele dar nu cred ca rezista prea mult ca tare bun mai este.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog