duminică, 19 august 2012

Pepene galben la otet

Aceasta reteta o incadrez la categoria experiment in bucaratie...de ce?...am cautat ceva timp pe net o reteta de pepene galben murat...nu am gasit nimic pe placul meu, apoi am dat de o reteta pot sa zic interesanta insa la otet si cum imi place sa testez m-am pus pe treaba....in final va pot zice ca pepepeni au un gust foarte bun de dulce acrisor( de la otet) sper sa se tina foarte bine pana la iarna.



Ingredinete
pentru 2 borcane de 700 gr
-1 pepene galben 1,400 gr fara samburi
-300 ml otet
-600 ml apa
-100 gr zahar
-5 cuisoare
-scortisoara
-1 radacina de hrean
-1 lingurita boabe piper

Mod de preparare

Se amesteca otetul cu apa se pun condimentele si se pune oala la fiert timp de ~5 minute la foc mic dupa care se ia oala de pe foc si se lasa sa stea timp de o ora. Intre timp pregatim pepenele care se spala se taie in doua se curata de seminte si se coaja apoi se taie bucati(cuburi). Se pune peste otet se adauga si zaharul si se lasa sa fiarba la foc mic pana cand devine usor trasparent, nu dureaza foarte mult dupa care se aseaza in borcane, am pus si fire subtiti de hrean printre pepene si toarna otetul si se pun capacele. Se sterilizeaza itimp de ~10  min intr-o oala cu apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog