marți, 30 octombrie 2012

Pate de casa 2/ Homemade chicken liver pate

Am testat o alta reteta de pate de ficat si sincer imi place mai mult varianta aceasta, insa acum fiecare cu gusturile lui...Prima reteta o gasiti aici.







Ingrediente
-500 gr ficat de pui                                                  500 Gr chicken liver
-200 gr unt la temperatura camerei                          200 G butter
-4 oua fierte tari                                                      4 Hard-boiled eggs
-1 ceapa                                                                  1 onion
-1 morcov                                                                1 carrot
-1 foaie de dafin                                                        1 Bay leaf
-sare si piper                                                           salt and pepper

Mod de preparare
Se pune la fiert intr-o oala ceapa si morcovul curatat iar cand clocoteste apa se pune ficatul de pui, boabe de piper si foaia de dafin. Se fierbe la foc minc timp de 20 min dupa care se scuge de apa( in reteta pe care am primit-o se specifica sa arunc morcovul, dar eu l-am pastrat).

 De aici e si mai simplu...se pun ficatul in robotul de bucatarie , untul, galbenusurile de ou, morcovul, sare si se mixeaza pana cand obtinem o pasta. Se da la frigider pentru cateva ore si apoi se serveste.

Pofta buna!

2 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog