miercuri, 23 mai 2012

Chiftelute marinate in sos de rosii cu busuioc

Aceasta reteta am preluat-o de pe www.cevabun.ro





Ingrediente
pentru chiftelute
500 gr carne amestec porc si vita
1 ceapa
1 oua
1 legataura verdeata
sare
piper
miez de paine
-3 catei de usturoi
faina

    ulei pentru prajit

    pentru sos de rosii
    -1 ceapa eu am folosit ceapa verde
    -1 lingura de unt
    -1 lingura faina
    -3 catei de usturoi
    - o conserva de rosii in bulion
    - busuioc tocat
    -sare
    -piper

    Mod de preparare

    Metoda de preparare a chiftelutelor o puteti gasi aici .


    Ceapa si usturoiul se taie matunt. Se pune la incins o tigaie dupa care se pune putin ulei si untul si se caleste ceapa si usturoiul foarte putin se adauga faina se amesteca bine sa nu formeze cocolaose dupa care se pun rosiile taiate marunt si sucul din conserva si ~ 600 ml apa si se lasa sa fiarba ~ 15 min pana cand se face ceapa. Apoi se pun chifelutele se asezoneaza si se lasa sa dea cateva clocote. Se ia de pe foc si se pune busuiocul proaspat tocat.

2 comentarii:

  1. N-am mai mancat de ani buni chiftelute cu sos si acum, dupa ce le-am vazut la tine, am o pofta teribila.
    Le programez pentru saptamana viitoare. Am zis! :D

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog