sâmbătă, 20 octombrie 2018

Ardei umpluți cu carne

Toată lumea are o reteta de ardei grași umpluți cu carne, unii ai pun mai mult orez, altii nu, eu am testat în decursul a 10 ani de când m-am apucat mai serios de gătit mai multe rețete, însă până la urmă am adaptat o la gustul familiei.
Pentru 10-11 Adei grași potriviti

-1 kg carne tocată amestec ( 500 gr porc și 500 gr vita) dar puteți folosi ce carne va place
-200 gr orez( o ceașcă)
-2 cepe
- 1 morcov
- 1 dovlecel (opțional, vara îl pun)
- 1 legătură marar
-1 legătură pătrunjel
-sare aprox 1 linguriță
-piper
!- cimbru, nu e obligatoriu dar mie îmi place-400 suc de rosii

Mod de preparare
Se curata ardeii de semințe și se lasă deoparte. ( bineînțeles ca au fost în prealabil spălați ca și celelalte legume)

Ceapa se toaca mărunt iar morcovul se da prin răzătoarea mica, ( dacă puneți și dovlecel se ea și el prin răzătoare)

 Orezul se spala în mai multe ape și se lasă la umflat.

 Se amesteca carnea cu ceapa, morcovul, pătrunjel și mărar tocat, orezul scurs plus 100 ml apa, sare, piper o lingura de bulion și se lasă puțin.

Se umplu ardeii cu carne și se așează într-o oala cu gura în sus. Se toarnă sucul de roșii, 100 ml apa cu sare și cimbru

 Se acoperă oala și se da la cuptor pentru o ora la 180 C sau pana e gata carnea.

 Se servesc alături de iaurt, smântână.
 Pofta buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog