miercuri, 9 martie 2011

Piept de pui cu sos de usturoi si cascaval la cuptor

Reteta preluata de pr site-ul LaLena.ro  o reteta foarte buna. am adus mici modificari

Ingrediente
-2  bucati piept de pui
- 450 gr smantana
-4 catei de usturoi
-150 gr cascaval
-3 linguri parmigeano
-sare, piper
-oregano

Mod de preparare
Se dezoseaza pieptul de pui se spala se sterge cu un prosop de hartie se condimenteaza. Se unge o tava cu un pic de ulei se aseaza fileul de pui.

 Usturoiul se piseaza si se amesteca cu smantana si parmezan ras, se toarna peste pipetul de pui, apoi se pune cascavalul ras.



Se da la cutor 45 min.

4 comentarii:

  1. interesanta reteta,n-am mai facut ,e de incercat si arata foarte bine...ce poftaaa!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela si eu am facut pentru prima data si aveam si musafiri, insa nu mi-a fost teama ca nu o sa iasa pentru ca are tot ce e bun si combinatoia smantana, cascaval si usturoi e f buna. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru toate retetele tale, gustoase si aratoase, meriti si tu un premiu.
    Vino pe blogul meu sa-l ridici.
    Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Anisoara si Mari pentru premiu

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog