sâmbătă, 12 septembrie 2009

tochitura ardeleneasca

Eu o stiam sub denumirea de tochitura moldoveneasca dar azi am ramas suprinsa afland ca ea este ardeleneasca....oricum s-ar numi ea va asigur ca e delicioasa
Ingrediente
-700 gr carne de porc pulpa
-1 ceapa
-1 ardei rosu
-1 pahar vin(eu nu am pus si a iesit la fel de buna)
-boia dulce
-cimbru
-1 lingura pasta de tomate
-sare, piper
-2-3 linguri ulei
-6 catei usturoi

Mod de preparare
Carnea se taie bucati mici dar nu foarte, ceapa se toaca marunt si ardeiul la fel. Se incinge uleiul si se pun ceapa si ardeiul la calit, cand prind un pic de culoare se adauga carnea si se lasa la inabusit pana ce devine alba, amestecand din cand in cand. Se condimenteaza si se adauga 2 cani de apa si se lasa sa fiarba cu capac. Ca sa fiti siguri ca e gata, cel mai bine este sa gustati carnea ( la mine a fiert 30 min) iar daca ati ramas fara apa, mai puteti adauga un pic si o lasati sa mai fiarba. Se pune apoi bulionul, cimbrul si se mai da in clocot. Usturoiul se taie felii subtiri si se adauga in cratita. Cand se opreste se adauga boia dulce (cea care o am eu nu necesita fierbere).
Si desigur, ce fel de tochitura ar fi fara mamaliguta si ou ochi.;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog