marți, 5 octombrie 2010

Prajitura cu nuca






Aceasta reteta am gasit-o pe blogul ellei http://ella-retete.blogspot.com si sunt foarte incantata de rezultat.
Ingrediente
Blat:
-6 oua
- 150 gr nuca macinata
-3 linguri faina
- 1 praf de cop
t- 150 gr zahar pudra
- 1 plic zahar vanilat
Crema
-250 gr unt
-100 gr nuci
-200 gr zahar pudra
-2 plicuri ness
-2 galbenusuri
Glazura
-150 gr ciocolata neagra
-125 ml frisca
-nuci pentru decor

Mod de preparare

Blat:Nucile se prajesc la cuptor (atentie sa nu le ardeti)apoi se piseaza, (reteta de baza zile sa fie maruntite praf, mie imi place sa simt nuca asa ca am lasar si bucati un pic mai mari).Se separa galbenusul de albus. Albusurile se bat spuma apoi se aduga zaharul pudra, dupa care se pun galbusurile pe rand, zaharul vanilat, faina amestecata cu praful de copt, iar la final nuca. Se toarna toata compozitia intr-o tava cu hartie de copt si se da la cuptor 30 min -180 C.
Crema:Untul se bate cu zaharul pana cand obtinem o spuma apoi se aduga galbenusurile, nessul si apoi nucila macinate sau taiate.
Glazura: se pune frisca cu ciocolata pe foc si se amesteca pana cand se topeste ciocolata .Pe blatul racit se pune crema apoi glazura de ciocolata si se pun jumatati de nuci. Am caramelizt niste zahar apoi am trecut nucile pentru decor prin el.

7 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut prajitura, ti-a iesit tare bine.
    Te pup, Ella.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm... din ce am citit in reteta... cred ca e tare buna... si mai arata si bine....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buna trabuie sa fie! Maine fac si eu, ca am detoate!
    Arate fff bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac prajiturile cu nuca !si asta arata extraordinar

    RăspundețiȘtergere
  5. Ella ma bucur tare mult caz am gasit aceasta reteta, toata lumea a fost incantata de prajiturica, fetelor va spun cu cea mai mare sinceritate ca e foarte buna si usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador prajiturile cu nuca,iar a ta arata extraordinar de bine!pupici!

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog