sâmbătă, 1 septembrie 2012

Vinete si dovlecei la otet pentru iarna

Aceasta reteta am gasit-o pe bucataras.ro, foarte apreciata de fete am testat-o si eu si e foarte buna.



Ingrediente
pentru 7 borcane de 750
-2 kg vinete
-2 kg dovlecei
-5 capatani de ustutoi
-2 legaturi de patrunjel
-500 ml otet
-1 l apa
-1lingura +jumate  de sare
-boabe piper
ulei

Mod de preparare
Se spala legumele, vanata se curata de coaja fasii(mai exact sa arate cu o zebra) apoi se taie legumele felii groase de ~ 1 cm se sareaza si se pun la scurs 30 min.


 Eu am optat pentru metoda de a le praji la cuptor dar se pot praji la fel de bine si in tigaiae cu conditia sa aveti timp si rabdare. Se toarna ulei in tava de la cutor se aseaza legumele se acopera cu o foaie de copt si se introduc in cuptot cat mai aproapre de caldura cand sau prajit se intorc apoi se scot intr-un vas. Intre timp se curata usturoiul se piseaza , se toaca marunt patrunjelul si se pregatesc borcanele. Se aseaza intr-un borcan astfel: un rand de vinete, un rand de dovleceiusturoi taiat marunt, patrunjel si se repeta pana se umple borcanul. Ultimul rand sa fie de patrunjel.

Se face solutia o parte otet si doua apa si o lingura de sare la litru de lichid+boabe de piper se incalzeste pe foc si se toarna calduta peste legume. Se pune capacul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog