duminică, 4 iulie 2010

Profiterol






Ingrediente:
gogosele:-100 ml ulei
-200 ml apa
-200 fr faina
-2 linguri zahar
- 5 oua
Crema vanilie
-500 ml lapte
-200 gr faina
-250 gr zahar
- 1 plic zahar vanilat
-3 oua
-100 gr unt
-Ingetata
-Frisca
sos de ciocolata
-500 gr ciocolata de menaj
-2 linguri lapte
Mod de preparare
1. gogosiele: Se amesteca uleiul cu apa si zaharul se pune pe foc cand incepe sa fiarba se adauga faina se amesteca bine pana se deslipeste de pe oala. Se opreste focul si se lasa sa se raceasca. Cand s-a racit se adauga ouale unul cate unul. Cu ajutoul unei lingure sau spris pui alutul pe o tava cu hartie de copt apoi dai la cuptor 25 min.
2. Crema de vanilie: amesteci zaharul cu faina , zah
arul vanilat si galbenusurilie si laptele dau la foc mediu amestecand in continuu cand incepe sa fiarba se adauda untul se lasa sa se topeasca. Se ia de pe foc. Cand s-a racit se adauga albusurile batute spuma si se amesteca usor pana cand se leaga bine crema
3.Sos de ciocolata: se amesteca bine toate ingredientele la foc mic.
Cu aceasta crema se umplu gogoselele. Intr-o cupa se aseaza 3 gogosi apoi 3 cupe de inghetata, se pune frisca(eu nu am pus) si sosul de ciocolata.

4 comentarii:

  1. WOOW!!!CE BUN TREBUIE SA FIE! VAI!,VAI CE AS MAI MANCA SI EU!ARATA ATAT DE BINE CA DACA AS AVEA IN FATA NU CRED CA M-AS PUTEA ABTINE SA NU GUST UN PIC!O SEARA MINUNATA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriele...hai ca mai am in frigider...te astep cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand n-am mai mancat un profiterol...o portie e a mea, nu-i asa?;-)

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog