duminică, 23 mai 2010

pui cu bambus

Dupa o absenta de aproape o luna....ce bine a fost in vacanta....am revenit cu noi retete care sper din tot sufletul sa va placa







Ingrediente

1 piept de pui
1 cutie bambus
1 cututie ciuperci
1 borcan beby porumb
1-2 morcovi
sos de soia
1-2 catei usturoi
sare

Mod de preparare
Pieptul de pui se taie fasii(pai) se aseaza intr-un vas se pune peste el usturoiul pisat sau tocat marunt. Se toarna sos de soia si se lasa la frigider peste noapte. sau macar cateva ore.
Morcovul se taie pai. Intr-o tigaie se pune un pic de ulei de masline si pune carnea de pui . se lasa la foc mediu amestecand in continu. dupa ce carnea a prin o culoare alba se pune morcovul si se lasa sa se faca, cand este aproape gata se pune porumbul , ciupercile si bambusul se mai adauga 3 linguri se sos de soia se mai lasa 7 min si se ia de pe foc.
Se serveste alaturi de orez alb sau negru.

Un comentariu:

  1. WOOW!!! CATE RETETE INTERESANTE AM GASIT LA TINE PE BLOG!!!AM INTRAT INTAMPLATOR SI BINE AM FACUT,M-AM OPRIT LA RETETA ASTA SI AICI AM RAMAS.O RETETA CRED EU FOARTE BUNA SI CRED CA AM SO INCERC SI EU CAT DE CURAND.O SEARA BUNA!

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog