miercuri, 25 august 2010

Prajitura cu prune

Este o reteta preluata de pe blogul Retete , pasiunea mea, e simplu de facut iar rezultatul....dispare cat ai clipi:))




Ingrediente
-250 gr margarina
-200 gr zahar
-250 gr faina
- 4 oua
- 1 plic zahar vanilat
- esenta rom
- 1 praf de sare
- prune
Mod de preparare
Se topeste margarina se adauga zaharul si zaharul vanilat se bate bine , se pun apoi ouale se amesteia iarasi cu mixerul, esenta de rom iar la final faina, se amesteca bine. Rezulta o compozitie mai grosuta. Se intinda compozitia intr-o tava de 20/30 cm Se aseza jumatati de prune si se da la cuptor preancalzit pana cand se rumeneste deasupra.

3 comentarii:

  1. Mi-ai dat o idee. Am cateva prune pe care toata lumea le ocoleste si le da de colo colo.
    Prajitura le asteapta!

    RăspundețiȘtergere
  2. o reteta de toamna,numa'buna de savurat

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca v-a placut. Mari aceeasi problema am avut si eu cu prunele....n-o sa iti vina sa crezi ce repede o sa dispara asa:))

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog