miercuri, 21 octombrie 2009

CARNE ASCUNSA "POD SHUBOI"







INGREDIENTE

  • 2 piepti de pui (sau orice alt fel de carne)
  • 1,5 kg cartofi
  • 3-4 cepe
  • 250 gr cascaval
  • 450 gr maioneza
  • sare
  • piper

MOD DE PREPARARE

Pentru a prepara aceasta

specialitate va trebuie fie 2 piepti de pui sau carne de orice fel, insa sa fie fara os. Se vor taia carnea si cartofii pai, apoi

vor fi condimentate separat,

ceapa se va taia solzisori.

Se unge o tava cu ulei si se va aseza in straturi carnea

apoi ceapa urmata de cartofi,

deasupra lor se va pune cascavalul ras si la urma maioneza de preferat cea din

comert. (eu folosesc pe cea ucraineana).

Se da la cuptor 30 de minute la foc mediu si cand e gata se serveste fie cu salata fie cu acritura (castraveti in otet si gogosari).

Un comentariu:

  1. Eu am mincat musaca numai in anii de liceu, la camin :D da cred ca aia era cu carne de vita care nu prea imi place. reteta asta imi pare super simpla, asa si chiar cu prima ocazie am sa incerc sa vad cum imi iese :) merci.

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog