vineri, 8 ianuarie 2010

racitura de cocos




Ingrediente:
- 1 cocos de tara
- 5 l apa
- 3 capatani usturoi
-1 lingurita boabe piper
-3 foi dafin
2 morcovi fierti
- sare

Mod de preparare
Se pune la fiert cucosul cu sare in oala sub presiune 1h 30 min maxim 2 h. Cand e gata se scoate si se da carne jos de pe oase. Se piseaza usturoiul si se pune in zeama rezultata din fierbere apoi se pune si foile de dafin,piperul. Se lasa sa ia gust dupa care se strecoara zeama. Se aseaza carnea si morcovul pe margini in vase pentru racituri se toarna zeama . Se da la rece.

4 comentarii:

  1. hahaha eu cand am vazut titlul am sarit repede si mi-a trecut prin cap : uh inca o reteta de o prajiturica buna" Si cand am ajuns pe blog m-am tot uitam la poze si ma intrebam ce o fi bucatelele acelea portocalii..piersici? Cand m-am uitat la ingrediente am vazut usturoi...usturoi cu cocos?nu am auzit de asa ceva. si abia dupa mi-am dat seama ca e vorba de cocos (pasare) si nu cocos (fruct). Hihihihi

    Dar chiar si asa arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. super....nu m-am gandit la asta:)) tare asocierea

    RăspundețiȘtergere
  3. -pt o racitura cu aspect f frumos, nu se foloseste oala minune, ci se fierbe la foc mic .astfel zeama nu va iesi tulbure.
    - usturoiul pisat se pune cand se mai racoreste putin apa. sa nu fie f fierbinte, pt ca ii va lua toata iuteala.
    -se face proba cu putina zeama daca se prinde. daca nu gelatina..

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius ai perfecta dreptate, dar se poate folosi si oala minune daca nu ai suficient timp, dar ideal ar fi sa fiarba la foc mic, la fel si cu usturoiul ai dreptate eu nu am mai specificat. e bine de stiut pentru cei care nu au facut inca racituri...pozele din pacate nu sunt foarte reusite. o zi placuta

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog