sâmbătă, 23 ianuarie 2010

eclere ( si minieclere)










Astazi mi-am luat" inima in dinti "si am zis sa incerc sa fac niste eclere.....nu pot sa va zic cate emotii am avut....si intr-un final am reusit marea incercare...mi-au iesit o bunatate de eclere cu care va rog sa va delectati:P


Ingrediente:
aluat:
-200 ml apa
- 100 ml ulei
-200 gr faina
- 4 oua

crema:
-500 gr lapte
-3 oua
- 250 gr zahar
-100 gr faina
-2 pliculete zahar vanilat
-100 gr unt
-ciocolata

Mod de preparare

Se pune la fiert apa cu uleiul cand da in clocot se adauga faina si se amesteca daca incepe sa se dezlipeste de oala se ia de pe foc. Dupa ce sa racit aluatul se adauga ouale cate unul amestecad pana se incorporeaza bine. Cu ajutorul unei linguri sau pungi se fac betisoare sau cuiburi. Se dau la cuptor 25-30 min.

Crema: Se amesteca laptele cu zaharul , faina , galbenusurile si se da la foc, se amesteca in continu sa nu se prinda de fundul oalei. Cand sa ingrosat se lasa sa dea cateva clocote apoi se ia de pe foc; se adauga untul. Albusurile se bat spuma; dupa ce sa racit crema se adauga usor albusurile si se amesteca bine.
Eclerele racite se taie pe jumate si se umplu cu crema sau cu ajutorul unei seringi de bucatarie se umplu fara a mai fi taiate.Se orneaza cu ciocolata. Daca aveti la indemana mai multa ciocolata o puteti topi si trece prin ea eclerele.
PENTRU MINIE ECLERE FOLOSITI ACELEASI INGREDIENTE DOAR CA FORMATI DIN ALUAT GOGOSELE SI NU BASTONASE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog