sâmbătă, 14 mai 2011

Inghetata prajita

Crocant si fierbinte pe exterior si rece pe interior, plin de inghetata...prajita.... 
Prima data am savurat acest desert la un restaurant chinezesc...m-a cucerit din prima si de atunci tot zic sa il fac si eu in casa...a durat ceva timp, iar cu provocarea lansata de retetecalamama.ro am redescoperit acest desert minunat Inghetata prajita , asa ca nu am stat nici un minut pe ganduri si m-am pus pe treaba. Nu e deloc complicat insa trebuie sa il faci cu ceva ore inainte sau chiar cu o zi inainte.

Pacat ca pozele nu sunt asa de reusite pe cat de  bune au fost :) insa mai am cateva in congelator si revin cu poze mai bune.




Ingrediente
-  inghetata 
- felii de cozonac, blat de tort, chec- cate bilute de inghetate facem atatea felii trebuie sa avem
-lapte
-esenta de vanilie(sau care va place)
-4 linguri faina
-8 gr drojdie
-apa
-ulei pentru prajitit

Glazura
-ciocolata si frisca 

Mod de preparare

Cu ajutorul lingurii se modeleza niste bilute de inghetata si se dau la congelator. Trebuie sa se intareasca foarte bine.

Cozonacul il taiem felii, intr-o farfurie punem laptele si inmuiem feliile. 


In mijlocul feliei se pune inghetata si o impachetam bine in cozonac , daca raman portiuni fara cozonac mai adaugam  bucati.

 Strangem bine sa eliminam excesul de lapte . Dupa ce am terminat de modelat dam la frigider( eu fiecare biluta am pus-o in punga ) , pana cand se intaresc bine.( le-am facut cu o zi inainte )
 Intr-un vas se amesteca faina cu apa si drojdie astfel incat sa rezulte un aluat ceva mai gros decat la clatite.

Bilele se dau prin faina apoi prin aluat si se prajesc in ulei bine incins pana cand se rumenesc.

Glazura: se pune intr-un vas sau punga ciocolata si frisca in parti egale si se dau la microunde pana cand se topeste ciocolata.


2 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog