miercuri, 4 ianuarie 2012

Tort After Eight/ tort pentru mine:)

Cum sunt o fana a prajiturii after eight si a ciocolatelii cu acelas nume am zis sa ma rasfat de ziua mea cu un tort asemanator. Sa nu credeti ca azi e ziua mea sau a fost acum doua zile , nu nu...a fost in decembrie intre Caraciun Si Revelion....ce nococ pe mine numai in petreceri am tinut-o...asa si cum ziceam am zis fac un tort, am inlocuit crema de baza care era din frisca cu crema de iaurt . Reteta de prajitura o gasiti aici iar cremde iaurt este in felul urmator : 300 gr iaurt, 200 gr frisca, 1 plic gelatina, 150 gr zahar, esenta de menta. Se mixeaza iaurtul cu zaharul pana cand se topeste se hidateaza gelatina cu 100 gr apa apoi se topeste pe baie de abur se amesteca cu iaurul apoi cu frisca batuta.




Puteti inlocuii blatul de la reteta cu blat de pandispan cu cacao bine insiropat ;)

5 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog