miercuri, 6 iulie 2011

Dovlecei la cuptor

Reteta este inspirata de pe bucataras.ro, cu mici modificari, este foarte buna si merita sa o incercati. Am servit-o ca si garnitura langa un cotlet de porc la tava cu sos worcester 



Ingrediente
-3 dovlecei
-3 oua
-100 ml smantana
-100ml lapte
-2 linguri faina
-unt
-sare,piper
-100 gr parmezan
-100 gr branza vaci putin sarata/ telemea/cas/cascaval
-1 praf de copt
-marar
-20 gr unt/margarina


Mod de preparare
Dovleceii se curata de coaja insa se lasa si fasii necuratate, se sareaza. Se bat 2 oua cu lapte, untul topit smantana , faina se adauga praful de copt, condimentele si mararul tocat. Dovleceii se amesteca cu compozitia de oua. Se unge o tava cu unt si se pune compozitia cu dovlecei. Deasupra se pune parmezan apoi braza de vaci sau telemea, sau casacaval. Se da la cuptor 35 min. Pentru a obtine o crusta frumoasa dupa cele 35 min am batut 1 ou cu 100 gr smantana si am intins deasupra dovleceiilor am aprins  flacara de sus si am lasat pana cand s-a rumenit.



Poate fi servita atat fierbinte cat si rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog