marți, 25 septembrie 2012

Tort cu menta- " Imbogateste aromele toamnei" Campanie Dr. Oetker


Saptamana trecuta am fost invitata la Campania  națională “Îmbogățește aromele toamnei!” organizata de Dr. Oetker in perioada 20 august – 31 octombrie.
Toată lumea este invitată să prăjiturească împreună cu cei dragi, aromând dulciurile preparate cu cele 7 esențe Dr. Oetker: Rom, Vanilie, Migdale, Cafea, Portocale, Lămâie și Mentă.
Din retetarul propus am ales sa fac un tort cu menta , astfel am primit ingredientele necesarae si ce a mai ramas decat sa ma pun la treaba....

Sa va spun si cate ceva despre capanie...Esențele de la Dr. Oetker sunt acum în sticluțe mai mari și au o aromă intensă care se menține și după coacere. Pe lângă deja clasicele esențe de Rom, Vanilie, Migdale și Cafea, Dr. Oetker își oferă și 3 esențe cu extract natural de Portocale, Lămâie și Mentă. Cu oricare dintre aceste esențe poți să îmbogățești după gustul tău și al celor dragi orice îți propui să prăjiturești.
Dr. Oetker îți oferă șansa de a câștiga o bucătărie nouă. Cu doar 3 esente de 38 de ml. Cumpărate de la Dr. Oetker, poți să te înscrii în promoție, trimițând numărul bonului fiscal online, pe www.oetker.ro, sau prin sms la 1878. Poți astfel câștiga un voucher de 3000 de euro pentru utilarea bucătăriei tale, aparate pentru tarte sau multe alte ustensile de prăjiturit.

...Aroma de menta o incercaseam si mai inainte la prajitura after eight, asa ca stiam cum este , cea de cafea nu, are un gust identic de cafea insa cu putin poti da aroma prajituri in cazul meu tortului. Tortul este diferit ce ce fac eu...are blatul asemanator cu cel de negresa ceea ce este pe placul meu...





Ingrediente
5 oua
200 gr zahar
125 ml ulei
-125 ml apa
220 gr faina
30 gr cacao Dr. Oetker
1 plic praf de copt

Crema
500 gr smantana pentru frisca(aici am inlocuit smantana primita care nu se lega, cu cea pentru frisca)
30 gr zahar pudra
2 lingurite cacao Dr. Oetker
2 lingurite esenta de menta Dr. Oetker

Sirop
100 ml apa
100 gr zahar
10 gr cacao Dr. Oetker
1 lingurita esenta Dr. Oetker

Decor
1 plic spuma pentru deserturi cu gust de frisca Dr. Oetker
-150 ml lapte
fulgi de ciocolata


Mod de preparare
Blat: Se amesteca oaule cu zaharul pana cand obtinem o crema.

  Se adauga apa si uleiel  se amesteca sa se incorporeze. Separat se amesteca in alt bol faina cu praful de copt si cacaoa dupa care se pune cate putin peste oua. 

Aluatul obtinut se toarna intr-o tava rotunda (eu am folosit cu diametru de 23 cm)   tapetata cu hartie de copt sau unsa cu unt si tapetat cu faina. Se introduce in cuptorul prealabil incins la terapta 3 cel cu gaz cum e cazul meu, timp de 45 min.

Crema: Se bate smantana cu zahar , cacao si esenta de menta.

Blatul de tort care s-a racit se taie in trei, se insiropeaza si se umple cu crema., pastram putin pentru a unge marginile si suprafata tortului.


Se prepara spuma pentru deseruri conform instructiunilor de pe ambalaj si se orneaza tortul.









5 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog