miercuri, 13 octombrie 2010

Pui cu lamaie in stil chinezesc



Am gasit aceasta reteta pe bucataras. ro -  Oana(am facut doar mici modificar deoarece nu am avut sos picant si zahar brun insa si asa a iesit foarte foarte buna).
Ingrediente
-1 piept pui
-5 linguri amidon
-50 ml supa de pui sau apa
-zeama de la o lamaie
- 2lingurita coaja de lamaie
-2linguritre ghimbir ras
- 3 catei de usturoi mari
- 2 linguri sos soia
-1 lingura zahar brun(eu am pus miere)
-1,5 lingurita amidon dizolvat cu 1 apa
-1 lingura seminte susan
- coriandru proaspat(au am pus boabe)
-ulei
Mod de preparare
Pieptul de pui se taie fasii de marimea unui deget. Se tavalesc prin amidon si se pun la prajit intr-o tigaie wok cu un pic de ulei; cand sunt facute pe ambele parti se scot pe un prosop de hartie.
Usturoiul se piseaza, ghimbirul se da prin razatoare, semintele de susan se prajesc fara ulei pana cand devin aramii.
Se pune in tigaia wok usturoiul, ghimbirul , coaja de lamaie si se amesteca 30 sec pe foc apoi se toarna sucul de lamaie , supa. Dupa ce a dat cateva clocote se adauga amidonul dizolvat si se amesteca sa se ingroase sosul. Se adauga puiul, se lasa 2 min pe foc. La final se adauga semintele de coriandru si susan,se amesteca bine si se ia de pe foc.
Se serveste cu orez.

4 comentarii:

  1. hmmmm!!!ce bun trebuie sa fie,yammy,yammy,as vrea si eu o portie!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela e foarte buna reteta sa o incerci neaparat, pana una alta iti fac o portie:D...pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Lumi pentru intrarea in concursul Hapi Hap iti face pofta! cu premii demilioane

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog