luni, 20 septembrie 2010

placinta moldoveneasca(poze in pasi)




E placinta facuta de mama asa ca nu imi asum meritele, o placinta foarte buna ... am facut poze de prezentare ca sa se inteleaga fiecare etapa.

Ingrediente
aluat:
-faina
-200 ml apa
-sare
compozitie:
-1 kg branza de vaci
~300 gr branza de oi nesarata
-6 oua
-250 zahar
-200 gr smantana
-1 ou
Mod de preparare

Se face un aluat de placinta obisnuit si se lasa sa se odohneasca 30 min. Separat facem compozitia din 1 kg de branza se amesteca cu6 oua si zaharul.

Se imparte aluatul in 6. se unge fiecare foaie cu ulei.

se intinde cu sucitorulapoi se intinde in mana pana cand se obtine o foaie subtirese continuaprocedeul si pe marginise pune compozitiase ruleaza de la exterior spre interior pana la mijloc apoi latura cealantase taie cu ajutorul unei farfurii in douase pune in tava unsa cu uleise da la cuptor incin 30 min. Cand e aproape gata se amesteca smantana cu un ou si se toarma deasupra se lasa sa se rumeneasca.

7 comentarii:

  1. Woooaaaauuuuu,sunt inebunita dupa placinta asta,da-mi si mie o bucata,,,,,,,,felicitari mamei tale,,,,,Pupici si o seara frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna placinta...da iti trebuie indemanare sa intinzi asa de subtire aluatul...nu cred ca as reusi:))mi-o imprumuti si mie pe mama ta?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai sa ma gindesc:):P...sa stii ca e e asa de greu...am facut si eu o data asa totul depinde de faina sa fie de calitate....si rabdare...dar totusi prefer varianta mai usoarea cea de foi din \comert mai putina munca:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, dar numic nu e mai bun ca o placinta cu gustul copilariei. Nu-i asa?
    Felicitari mamei tale!
    Eu nu fac nici taitei de casa, desi imi plac foarte mult si as manca in supa, sau cu lapte. Dar nu reusesc sa-ntind o foaie asa subtire.
    Bunica mea, in schimb. era experta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e Mari;si mersi pentru apreciere...eu fac doar taietei de casa...la placinta sunt mai comoda....eu pierd mai mult timp la torturi:)

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog