marți, 8 februarie 2011

salata beof cu ciupercute;)

Stiu ati zice ca nu mai este salata beof daca are si ciuperci dar sincer nu am stiut cum sa o numesc pentru ca are aceleasi ingrediente ca la salata beof insa am mai adaugat ciuperci marinate. Nu am sa insist cu reteta de preparare pentru ca o gasiti la sectiunea salate vreau doar sa zic la la cantitatile de acolo se pun 400-500 gr ciuperci marinate.
Si daca e luna indragostitilor atunci inimioarele sa fie in farfurie....glumesc.....sa fiti iubiti.



2 comentarii:

  1. O idee tare buna cu ciupercutele marinate, mai ales ca-mi plac de mooor ;-))

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie de cand am descoperit reteta de ciuperci marinazte in casa pe site-ul la lena fac mereu si le-as pune peste tot

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog