miercuri, 8 decembrie 2010

Mulii din clatite(degetele din clatite)

Reteta care se face la mine acasa , fie ca e servita ca desert, cu branza dulce, sau aperiv, garnitura cu cascaval si cas, va va  incanta invitatii.    Reteta in pasi o putei vedea pe blogul Anisoarei care e o maestra a mancarurilor traditionale moldovenesti si nu numai http://anishoara.blogspot.com/2009/01/clatite.html

Ingrediente
- aluat de clatite(fiecare stie sa faca clatite asa ca nu insist cu reteta mea)
-cascaval afumat(sau simplu)
- cas de vaca
-sare
-1 ou
-unt
(cantitatile sunt jumate la jumate, in functie de cat de multe clatite faceti, eu nu am cantarit cantitatile)

Mod de prepare
Se fac clatitele. Se taie foaia in patru, pe fiecere parte se pune compozitia  se aduc cele doua capete la mijloc dupa care se impaturesc.


Se aseaza intr-un vas folie de aluminiu se unge cu unt si se pun degetelele unul langa altul.apoi dupa ce sa facut primul strat iarasi folie unsa cu unt si se repeta stratul. Se da la cuptor 20 min. Se servesc fierbinti.

3 comentarii:

  1. Am vazut-o la Anisoara si imi propun sa o fac de atata vreme! Merci ca mi-ai amintit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wai Naty , scuze multe. Cum de am trecut cu vedere. Sunt foarte incantata , ca ai preparat Mulii din clatite-si ti-ai adus aminte de gustul din copilarie. Iti multumesc foarte mult din suflet , ca ai deschis usa prima la prepararea acestei recete, pentru ca este destul de aspectuoasa si gustoasa si sper cineva sa te urmeze. Sa ai o saptamana cu succese , Cu drag , Anisoara
    Ai un blog plin de bunatati , recete pespe recete. Bravo tie. Pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Anisoara ca ai trecut pe la mine, eu sunt mic copil pe langa bunatatile tale...mai am de invatat , dar cum sunt abea la inceput de drum sper sa ajung intr-o zi ca tine.

    Aphextwinz ma bucur ca am fost de ajutor.

    Pupici si o zi cat ma buna

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog