joi, 27 septembrie 2012

Gnocchi cu sos si chiftelute / Gnocchi with sauce and meatballs

Am vazut aceasta reteta la televizor insa cu un alt sos, mi s-a parut interesanta si am incercat-o binenteles, este foarte buna seamana la gust  cu niste galuste asa mi s-au parut mie cel putin...se servesc cu o varietate de sosuri eu l-am ales pe cel cu chiftelute.







Ingrediente
pentru gnocchi:
-4 cartofi mari
-1 ou
~300 gr faina
-sare, piper

Sos
-1 lingura de unt
-1 lingura ulei de masline
1 ceapa mica
-200 ml sus de rosii/rosii in bulion o conserva
-chiftelute de pui:
-300 gr carne de pui
-1 ceapa
-1 ou mic sau doar galbenusul
-verdeata(patrunjel, marar)
-sare, piper
-3 catel de usturoi
- miez de la o felie de paine
-faina

-Parmezan

Mod de preparare
Cartofii se fierb in coaja in apa cu sare, cand sunt gata ai curatam si ai pisam bine, punem oul, sare piper amestecamm bine apoi faina. Cand capata consistenta formam gnocchi astfel: impartim aluatul in trei sau patru, il intidem pe lung de grosimea unui deget apoi taiem cu un cutit (vezi pozele).

 aici am incercat sa le dau o forma :)


Se pune apa la fiert cu sare cand da in clocot se adauga gnocchi, cand se ridica la suprafata sunt gata, se scot din apa si se stropesc cu ulei de masline.

Chitelutele : Ceapa se toaca marunt la fel si verdeata(puteti folosi robotul de bucatarie daca il aveti la indemana) apoi se incorporeaza in carne; se amesteca cu ouale , sarea, piperul, usturoiul pisat, cartoful dat prin razatoare, si painea imuiata in lapte apoi scursa bine. Se formeaza bilute , care apoi se dau prin faina si se prajesc in ulei bine incins.

Sos: Ceapa si usturoiul se taie matunt. Se pune la incins o tigaie dupa care se pune putin ulei si untul si se caleste ceapa si usturoiul foarte putin se adauga faina se amesteca bine sa nu formeze cocolaose dupa care se pun rosiile taiate marunt si sucul din conserva si ~ 600 ml apa si se lasa sa fiarba ~ 15 min pana cand se face ceapa. Apoi se pun chifelutele se asezoneaza si se lasa sa dea cateva clocote. Se ia de pe foc si se pun gnocchi.



Se servesc cu parmezan ras deasupra.

Ingredients



for gnocchi:
-4 Large potatoes
-1 egg
~ 300 g flour
-salt and pepper

sauce
-1 Tablespoon of butter
-1 Tablespoon olive oil
1 small onion
 -200 ml tomato / tomato broth 
chicken-meatballs:
-300 Gr chicken
-1 onion
-1 Egg yolk or 1 egg small
- (parsley, dill)
-salt and pepper
-3 Garlic
- The middle of a slice of bread
-flour

-Parmesan




2 comentarii:

  1. Imi place foarte mult aceasta mancare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine a fost ceva nou insa mia placut....am sa mai fac siu cu alte sosuri cu siguranta

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog