miercuri, 4 august 2010

Ciocolata de casa





Ingrediente

-1/4 kg lapte praf
-1/2 ka zahar
-200 gr unt sau margarina
-3-4 linguri cacao
-150mlapa
-esenta rom
fulgi nuca de cocos
-esenta vanilie
Mod de preparare
Se pune apa cu zaharul la fiert si se fierb cca. 10min pana cand se leaga un sirop.Se imparte sirupun in doua. In unul din vase se amesteca jumatate din laptele praf cu cacaoa,iar in altul lapte praf cu nuca de cocos . Cand siropul a inceput sa se lege se adauga margarina(unt) se imparte siropul in doua vase in unul se adauga laptele praf cu cacao si esenta de rom si se amesteca incontinuu, iar in altul lapte cu nuca de cocos si esenta de vanilie.Pe ofoli se intinde cu ajutorul unei linguri compozitia cu cacao apoi cea cu nuca de cocos se ruleaza si se da la frigider pentru cel putin 6 ore

2 comentarii:

  1. Buna rau ciocolata de casa.Fiul meu ma tot inebuneste sa-i fac si lui dar nu am vazut lapte praf pe nicaieri aici numai cel pentru bebelusi.Cand am sa ma duc i Ro. am sa-mi cumpar si am sa fac si eu!arata foarte bine!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela de ce nu incerci in cantitate mica sa faci si cu din aia poate iese ceva

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog