vineri, 2 aprilie 2010

salata cu crenwursti







Ingrediente

- 3-4 cartofi
-4 crenvursti
- 4 rosii
-3 oua
-150 gr masline
-brocoli
sos:
- 2 linguri mustar
- 1lingura mustar frantuzesc
- 4 lnguri ulei de masline
- 1lingura smantana


Mod de preparare
Pentru ca salata sa fie oreusita va recomand sa luati crenvusti de cea mai buna caliate pentru ca stiti voi se simte diferenta:D.
Cartofii se pun la fiert dupa ce sunt gata se curata de coaja si se taie felii mai groase. Crenvursti si ouale se firtb apoi se taie feliute.
Sos se amesteca mustarulcu uleiul si smantana bine . Dupa care se amesteca toate ingredintele.

3 comentarii:

  1. Imi place salata ta cu cremwusti! E o idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca am avut timp mai mult la dispozitie, am vizitat tot blogul tau. Stii ce am constatat? Imi plac mai multe in retetele tale, esti de aceeiasi varsta cu fiul meu cel mic si esti capricorn, ca mine!

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog