miercuri, 7 aprilie 2010

pasca





Ingrediente:


Aluat de cozonac:(pentru aluat fiecare poate face reteta sa de coca)

2 oua
250 gr iaurt
200 gr zahat
1 pliculet drojdie
150 gr unt
3 zahar vanilat
500 gr faina 
Umplutura:

1 kg branza de vaci
100 gr smantana daca branza e foarte scoapta
3 oua
1 esenta vanilie
300 gr stafide


Mod de preparare

Aluatul de cozonac se pregateste asa cum fiecare stie sa il faca, eu am dat o reteta orientativa pentru cei care sunt incepatori. 
Faina trebuie sa fie la tempetarura camerei la fel si celelante ingrediente. Acesta se cerne intr-un lighean.Drojdia se dizolva cu un pic de lapte caldut indulcit.Ouale se bat .Laptele se pune la incazit si se dizolva in el zaharul, cand e suficient de cald se pune in el oule batute se amesteca bine apoi se toarna compozitia peste faina.Se adauga si drojdia jumate din esenta, coaja de porocala si lamaie, zaharul vanilat si incepem sa framatam apoi treptat turnam untul topit pana ce se incorpoteaza dupa care adaugam si ulei ata cat e necesar( la fel cate un pic) si framantam bine pana cand se desprinde aluatul de mani si vas.Totul dureaza ~~45 min 1 h.Se acopera cu un prosop si se lasa sa dospeasca intr 1 ora si 3ore depinde de temperatura camerei pana ce isi tripleaza cantiatea.

umplutura se amesteca branza cu smantana ouale si zaharul cu ajutorul unui tel sau al mixerului dupa care punem esentela si stafidele.

Dupa ce a crescut aluatul se intinde o foaie, eu am facut pasca in tava de tort asa ca am tapetat-o cu hartie de copt, se aseaza in tava apoi se toarna toata cantitatea de brinza peste coca si deasupra am facut frunzulite din aluat si am pus in jurul tavii si apoi in forma de cruce.
Ps. pentru ca sa iasa pasca trebuie sa cumparati branza de vaci naturala nu sintetica ( se gaseste si din aceasta pe piata cu toate ca nu se prea deosebeste....insa atunci cand o sa  puneti oua o sa se faca apa si atunci nu e prea de bine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog