luni, 3 octombrie 2011

Tort rapid

Este un tort facut pentru o ocazie din familie. Si daca v-am obisnuit cu torturi mai simandicoase de data acesta nu am avut timp sa fac unul pe masura. Am apelat la o reteta rapida si surprinzaror de buna. Este un tort care l-am facut in maxim 40 de minute(include copt blat facut crema  si asamblare.(si vreo 15min pentru racit) pentru a se raci blatul) Se orneaza cu crema din interior si nu e neaparat pentru o ocazie ci pentru ceva dulce .


Ingrediente
Blat pandispan
-6 oua
-6 linguri zahar
-6 linguri faina
- esenta vanilie
Sirop
-200 ml suc de fructe/ compot / sirop
Crema
2 plicuri Creme Ole cacao sau orice ce aroma va place
-500 ml frisca
-300 ml lapte

Mod de preparare
 se separa galbenusurile de albus. Albusul se bare bine, apoi se aduga zahar, cand s-a intarit se adauga galbenusurile unul cate unul, apoi se pune faina . Se incorporeaza cate putin; se toarna intr-o tava si se da la cuptor 30 min. Se face testul cu scobitoarea.
CREMA: Se pune intr-un bol toate ingregientele(frisca , laptele si crema ole) si se mizeaza. Crema trebuie sa se intareasca f oarte bine eu din greseala am pus putin mai lult lapte si nu s-a intarit foarte bine. 
Blatul se taie in trei se insiropeaza si se pune crema (se pastreaza si pentru ornat)

2 comentarii:

  1. Cred ca fost foarte bun tortul!Am facut si eu odata aceasta crema,si la fel am pus prea mult lapte,bine ca era tot asa pentru acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina a fost foarte bun...asa e...eu cand fac torturi pentru mine si sotul meu nu ma complic foarte tare si prefer torturile rapide..important e sa fie gustoase...iar micile imperfectiuni chiar nu mai conteaza(in cazul asta crema "cremoasa"::))

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog