vineri, 14 octombrie 2011

Chiftelute din carne de curcan

O reteta minunata, am incercat ambele variante si la cuptor si prajite in ulei ...bune oricum le-ai face...

Ingrediente
-1kg carne de curcan tocata
-1 ceapa
-1 cartof
-1 morcov
-patrunjel
-4 catei de usturoi
-delicat
-piper
-2 oua
-1 lingura mustar
-faina pentru modelat

Mod de preparare
Am cumparat pulpe inferioare de curcan care au avut 1.300kg, le-am dezosat si apoi le-am tocat la robot; am obtinut 1 kg de carne tocata.
Morcovul si cartoful curatat se dau prin razatoarea mica. Usturoiul se piseaza, ceapa se taie marunt. Se amsteca intr-un vas carnea tocata cu cartof, morcov, usturoi, ceapa, patrunjel tocat marunt,delikat sau sare , piper, ouale si mustarul.

Se lasa compozitia la frigider 20 min. dupa care se modeleaza chifelute. Se incinge intr-o tigaie ulei si se prajesc sau se pot pune intr-o tava unsa cu putin ulei si se dau la cupor 35-40 min.

3 comentarii:

  1. consum carne de curcan ori de cate ori am ocazia si in toate felurile, iar in materie de chiftelute, acestea, impreuna cu cele de peste, sunt preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  2. adina ce sa zic , de curcan am papat si sunt tare bune de peste inca nu am incercat dar cu siguranta sunt pe placul meu.
    Pupici fetele

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog