duminică, 13 iulie 2014

ciolan pe varza

Este pentru prima data cand am gatit ciolan crud pe varza. Bine,  sa nu credeti ca am facut bunatatea asta  in mijlocul veri:)) nici gand , insa acum am reusit si eu sa postez acesata reteta. Trebuie sa va spun ca a iesit o minunatie de mancare de te lingi pe degetele fara nici o ezitare. Pentru preparea ei am folosit:

- 1 bucata ciolan
- 2 verze potrivite
-4 ardei capia copti( am avut in congelator)
--1 ceapa optional
-2 linguri bulion
-150ml bors acru
-2 foi de dafin
-cimbru
pentru fiert ciolan:
-sare
-piper
-2 foi de dafin
- cimbru
pentru uns ciolan la cuptor
-100 ml vin alb
-boia dulce/ iute
-sos de soia


Mod de preparare
Mai intai de toate am pus cilanul la fiert la foc domol cu apa , sare, piper boabe, foi de dafin si putin cimbru. Dupa o ora si putin:) era aproape gata.

Intre timp am taiat varza ai am framantat-o putin cu sare. Am incins un ceaun, am adaugat ceapa tocata apoi varza si am lasat-o cateva minute cat sa se imoaie putin dupa care am pus bulionul am stropit cu putin vin si bors acru si am turnat totul intr-o tava de cuptor. Ciolanul fiert l-am uns cu amestecul din vin, boia si sos de soia.

 Am condimentat totul cu piper am mai pus doua foi de dafin in varza putin cimbru si ardeii copti deasupra si am dat totul la cuptor pentru 35-40min. la foc mediu.( din cand in cand am uns ciolanul cu sosul din vin.)

O minunatie de mancare:)

3 comentarii:

  1. salut iubitorii de bucătărie
    pentru bucataria dvs ceea ce aveți nevoie
    condimente, Legume, fructe, Aperitive, Bauturi, furculiță, cutit, lingura
    Dacă vrei mai mult.... situl Anuntul-galben.ro site de anunturi gratuite noi din Romania este dispoziția dumneavoastră..

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog