vineri, 10 august 2012

Tort pentru mama

Saptamana trecuta a fost ziua mamei mele, si cum nu am putut sa ai fac un tort la mine acasa l-am facut la fata locului adica la mama,  nu am avut cum sa iau dupa mine tot ce imi trebuia am luat strictul necesar pentru a decora un tort....am avut si ajutoare la modelat bobite...fratele meu...o speranta in bucatarie:))...i-am zis ca nu se stie niciodata...in plus chiar ia placut:)...mi-a zis ca sunt prea migaloasa si sa termin cu talentele ...eu ma plangeam ca nu sunt multumita de cum arata tortul....dar in final va pot spune ca a fost foarte bun a avut blat de cacao, si crema de branza...nu am apucat sa fac poze la o felie, dovada ca a fost apreciat tortul....






2 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca sanatoasa mama , draga Naty. Si tu sa-i aduci numai bucurii si grija din partea ta. Pentru ca numai asta o va face fericita mereu.
    La multi Ani, mamei tale.

    Ai facut un tort foarte frumos. Sa o tii asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Anisoara pentru cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog