miercuri, 25 februarie 2015

Tort pentru copilasul meu

Dragii mei au trecut doi ani de cand viata mea s-a schimbat, a devenit mai fumoasa si am deschis un nou capitol in care invat zi de zi  cum e sa fii mamaDoi ani minunati in care am invatat sa apreciez si sa ma bucur de micile gesturi de iubire. Doi ani care au trecut foarte rapid, cu momente frumoase si dificile. Am invatat sa apreciez mai mult ce am in jurul meu sa ma bucur de fiecare moment si sa ma topesc la un simplu cuvint" mama". 
De doi ani Daragobete este o zi cu totul speciala pentru mine.
Ma rog ca puiul mic sa fie mereu sanatos si voios iar cei care isi doresc asa comoara mica sa li se indeplineasca visul.
La multi ani pui mic!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog