vineri, 6 februarie 2015

Creveti la gratar cu ananas



 Acesta reteta a facut parte din meniul de Revelion, un meniu mai altfel decat suntem noi obisnuiti si care a fost pe placul nostru. Servisti ca aperifiv alaturi de un pahar de vin spumant:)

Ingrediente
-300 gr creveti congelati am gasit atunci
-1 cutie ananas
-4 linsguri sos soia
-1 lingurita miere
-1 lingurita ghimbir ras

Mod de preparare

Am decongelat crevetii dupa care am facut un amestec din sos soia, vin alb, miere si ghimbir si am pus creveti in marinada obtinuta si am lasat 30 min. 
Am taiat ananasul bucati si am inseput sa asez pe frigarui alternativ ananas si crevete.
Pe gratarul incins am pus frigaruile si am uns cu marinada si ananasul. Am lasat 2 min pe o parte si 2 pe alta .


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog