luni, 7 septembrie 2015

paste cu ton si sos de rosii

o reteta care am mai prezentat-o pe blog insa care a mai fost perfectionata asa ca va inpartasesc si voua noua varinta invatata

Ingredinete
-400 gr paste eu am folosit pipe rigate
-1 conserva rosii Sun Food am folosit eu
-1 coserva ton
-5 file de anshoa
-parmezan
-peperoncino 1

Mod de preparare

Se pune suficienta apa la fiert pentru paste. Cand fierbe se pune o ligurita de sare si pastele. Se fierb conform timpului indicat!

Intr-o tigaie se pune putin ulei de masline se parjeste peperoncino cat sa iasa iuteala si se scoate, sedauga anshoa apoi tonul,se ametesc putin si conserva de rosii cuburi. Se lasa sa fiarma putin. Cand sunt pastele gata se scurg de apa si se pun peste sos. Se lasa pe foc un minut amestecand putin si se servesc cu sau fara parmezan.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog