marți, 31 octombrie 2017

Briose de Halloween- briose paianjen

Chiar daca nu sunt mare fan al ceastei sarbatori, tot a trebuit sa fac specific acesteia, ca na, am doar baiat de gradinita si era musai sa aduca ceva dulce tematic. Dupa ceva documentare m-am oprit asupra modelului de briose paianjen pentru ca celui mic i sau parut foarte frumoase :)) Ce sa fac a trebuit sa ma apuc de treaba.






Ingredinete

2 oua

100 g zahar
125 ml ulei
200 ml lapte
50 g cacao
250 g faina
1 praf de copt
esenta de rom
3 linguri dulceata de dovleac


Decor
-drobsuri albe
-stiksuri
-ciocolata neagra

Mod de preparare

Pentru reteta de briose am folosit ingredientele si metoda de aici  mi-au iesit 10 bucati briose mari si frumoase.

Dupa ce s-au racit am inceput decorarea lor.

Sricsurile se rup in doua, cu ajutorul ciocolatei topite am lipit cele doua bucati in forma de piciorus si le-am asezat pe o foaie de copt. Se lasa sa se intareasca la temperatura camerei. Briosele se inmoaie in restul de ciocolata se se lipesc doua drobsuri in forma de ochi apoi cu ciocolata pusa intr-o punga si taiata putin facem puncte pe mijlocul drobsului. Cand s-a intarit ciocolata pe stiscuri le putem "infinge" in briose in forma de picioruse.

C-am asta afost toata istorioara paianjenilor briose.

Spor la gait!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog