marți, 27 decembrie 2011

Interviul de pe gustos.ro

A apatut  interviul acordat pentru gustos.ro,(desi el a aparut pe 25 decembrie, eu l-am descoperit abea azi in ajunul zilei mele de nastere, am fost foarte ocupara asa ca azi am reusit sa vizitez site-ul si am avut placuta surpriza de a descoperi mici dezvauiri , mici secrete din ce am pregatit si voi pregati de sarbatori, ce imi place si multe altele...sper sa va inspire.


Multumesc celor de la gustos.ro, Stelei pentru invitatie de a participa la toate proiectele lor. Le urez un AN NOU plin de realizari frumose , la cat mai multe proiecte .
Sarbatori fericite!
Interviu cu Natalia Smadu
Daca ai putea sa faci o singura reteta de sarbatori, care ar fi aceea?
Sunt multe retete care imi trec prin minte insa daca ar fi totusi sa aleg as face friptura de porc aromata. De ce? pentru ca e foarte simplu de realizat, si imi ramane timp si pentru alte bucate. :)
Din fericire, poti sa faci oricate retete doresti. Asadar, ce retete vei gati?
Ooo, un capitol as scrie... hihihi... am sa trec doar retetele pentru Craciun ca de revelion inca nu am stabilit, oricum o sa incerc retete noi. Sa incep cu inceputul:
- la aperitiv o sa fac ca in fiecare anracituri in coji de oua sunt nelipsite in fiecare an, indiferent de forma pe care o au, rulada cu carne de porc, rulada de clatite cu somon si rulada aurie si am sa mai incerc ceva nou insa acesta ramane un secret daca ai pot zice asa, o sa revin cu poza si reteta.
- la felul principal nelipsitelesarmaleciorbita de burta, gratarul de asta se ocupa sotul... macar aici am scapat si eu si inca ceva dar nu stiu ce :)
si am ajuns la capitolul care imi place mie si anume ceva dulce si o sa incep cu lista sper sa le reusesc pe toate Estonian kringelprajitura fina si mai e pe lista o prajiturica care imi face cu ochiul prajitura after eight.
Lista nu e definitivata, asa ca mai am timp sa o schimb meniul:D
Care este cea mai frumoasa amintire din copilarie legata de mancarea de sarbatori?
De mica ador sarbatorile de iarna pentru ca primesc muuulte cadouri :D si pentru ca erau nelipsiti ardeii umpluti (mancarea mea  preferata).
Ce recomandari i-ai face unui novice in bucatarie care organizeaza pentru prima data masa de sarbatori?
Unei novice in bucatarie ce i-as putea recomanda decat mult curaj,sa incerce ce e nou sa nu isi piarda rabdarea, sa ii placa ceea ce face si daca totusi nu are acel curaj de a experimenta sa inceapa cu retete simple dar de efect.
Ce fel de mancare preferi de sarbatori: traditionala sau mai iesita din comun?
Mmm, de Craciun fac retete traditionele sau cel putin incerc sa fie, insa de Revelion retete mai trasnite ca sa incep anul cu bine. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog