joi, 22 ianuarie 2015

Tarta cu porumb si malai

In ultima vreme am incercat retete taree interesante pe care copilul meu de adora, iar faptul ca le pot adapta atat pentru el cat si pentru noi ma incanta si mai tare. Reteta data am gasit-o pe siteul Laurei Adamache www.lauraadamache.ro si am repetat-o de doua ori deja :))

Ingrediente simple iar gustul este nesateptat de bun, atat rece cat si calda.








Pentru preaparea avem nevoie de
-400 ml lapte
-130 gr faina de malai fin  am pus eu in reteta scrie 150 dar la prima incercare a fost prea mult si a iesit foarte tare compozitia de nu o puteam amesteca asa ca atunci am mai adaugat faina, de data acesta am pus 130 si a iesit foarte ine, dare cred ca de vina e cantarul meu si nu reteta:)
-2 oua fierte tari
-patrunjel sau marar in functie de preferinte
-100 gr branza dulce sau putin sarata
-100 gr cascaval
-30 gr unt
-1 ceapa
- 60 gr bacon sau panceta

Mod de preparare
Baconul se taie fasii apoi il rumeniti frumos.
Se pune untul intr-o tigaie iar cand s-a topit puneti ceapa tocata marunt lasasti sa se inmoaie apoi puneti laptele si lasati sa dea in clocot , dupa care aduagati faina si amestecati. se lasa pe foc 10 min. si nu uitati sa amestecati. dupa care se aduga porumbul branza dulce sau putin sarata putin sfarmata sau data prin razatoare, patrunjel, ouale taiate bucati si sare putina daca e cazul si se amesteca .


 Se pune totul intr-o tava intr-un stat de cca 1 cm grosime se rade cascaval deasupra si se da la cuptor pana se rumeneste frumos cc 25 min a durat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog