duminică, 12 februarie 2017

Briose cu afine

Pana acum nu am facut prea multe dulcegarii cu afine cred ca vreo doua retete , un tort la rece cu mascarpone , caise si afine si  o prajitura cu iaurt si afine. Cu siguranata aveti si voi reteta voastra favorita de briose cu afine, eu am incercat prima data acesta reteta si a fost pe placul meu asa ca v-o impartasesc si voua cu drag.


Ingurediente
-3 oua
-1 ceasca iaurt/ chefir am folosit eu
-1 ceasca zahar
-3 cesti faina
-1 lingurita bicarbonat de sodiu
-1 ceasca afine proaspere/cogelate
-1/2 ceasca ulei
-vanilie

Mod de preparare

Mod de preparare

Se mixeaza ouale cu un praf de sare si zaharul , chefirul l-am amesteca cu bicarbonatul si l-am lasat cateva min., peste oua se adauga uleiul si mixam putin dupa care chefirul , faina si vanilia, la final punem afinele. Se pune in aluatul in forme de briose si se coc 25 min.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog